Få godt tjek og styr på din hvidevareservice

31 oktober 2020 Anders Lundtang Hansen

Kan du ikke lige forestille dig, at du i lang tid har haft problemer med din vaskemaskine, hvor der står vand ud af den ved nogle vaske, den er utæt, eller den gør simpelthen bare ikke tøjet rent nok.

Så du klager dertil, hvor du har købt den, og du forventer, at du får en ny med det samme qua deres forretningsbetingelser og garantier, men du bliver lovet, at der kommer en reparatør ud og laver hvidevareservice på den.

Det må du så tage til takke med, for du regner da med, at hvis det ikke virker, så får du vel en ny og bedre maskine.

Om det så er modellen her, der er noget galt med, eller du bare har været uheldig med lige den her maskine, så skal der jo findes en løsning.

Så kommer der hvidevareservice ud til dig

Du får langt om længe en reparatør ud til dig, som desuden var lidt for længe om det og ankom på et spøjst tidspunkt af dagen.

Vedkommende kigger da på maskinen, men uden du er helt sikker, så lader det til at være mere at kigge på maskinen end reelt at fikse den.

Lidt tid efter får du at vide, at maskinen virker igen, og ganske rigtigt virker den dag – efter en enkelt vask, hvorefter den går i stykker igen.

Du mistænker, at der har været tale om en lappeløsning, men firmaet siger, at de har løst problemet, og så siden hen selv må have ødelagt den, siden det samme problem gentager sig.

Den slags service er slet ikke i orden, så du skal altid være sikker på, at du får den hvidevareservice, som du eftersøger, og det er der heldigvis mange, der kan finde ud af.

Man skal jo altid forsøge at gøre kunden glad, så de køber hos en igen.

Flere Nyheder