Hvad siger kunderne til blomsterbutikken?

14 december 2019 Anders Lundtang Hansen

Det er godt med feedback, når man har fået god service eller købt et godt produkt, som der virker efter hensigten og er ankommet til tiden.

Det er godt for en forretning, at man får en masse af den slags tilbagemeldinger, for det er noget, som man kan vise frem for at præsentere, at folk har fået en god oplevelse hos dem, så man er værd at stole på.

Men der er ikke så meget at tilføje til det udover skrift og eventuelt en bedømmelse på en skala, for hvis man nu handler med det samme produkt, så skal det jo helst ligne, som det ser ud på hjemmesiden, så man viser ikke rigtig billeder – medmindre produktet er gået i stykker, og så viser man det jo ikke frem på ens hjemmeside.

Men sådan noget som en buket blomster kan man sagtens lave et designerbillede af, men forbrugeren ved også, at man ikke altid kan ramme det udseende helt præcist, så hvordan vil de færdige produkter se ud?

Se gallerier fra kunderne til blomsterbutikken

Lige her sømmer det sig nemlig, at man som blomsterbutik har et galleri, som man kan vise frem, og her menes ikke alle de manipulerede billeder af nogle buketter af blomster eller lige det billede af den perfekte buket, man kun fik lavet en enkelt gang.

Selvfølgelig skal der være udsnit af, hvad man kan købe hos blomsterhandleren, men man skal også vise, hvad kunderne har købt og eventuelt brugt dem til.

Det er hér, man får det ærlige udtryk, hvor man kan se, hvordan kundernes buketter rent faktisk så ud, især når man lægger den slags op som fotografier, der er taget hjemme hos kunderne, eller hvor buketterne nu skulle bruges, hvor der ikke har været den store redigering indover, så man ved, hvordan det tager sig ud i virkeligheden.

Flere Nyheder